Brev:
Mælk
25. august 2012
Alder:
10 mdr.
Mælk
Hej Helen
Lige endnu et spørgsmål om mælk. Min datter bliver snart 10 måneder og skal i vuggestue.
Hun får ca. 210 ml til middag og inden sengetid ved 19.30 tiden. Mælkemængden hun får inden middagsluren ved tolv tiden bliver mindre og mindre fra hendes side af de fleste gange omkring 100 ml.
Er det for lidt? I følge vuggestuen plejer de ikke at give flaske dernede. Men hvordan får jeg så mælkemængden hun skal have i hende?
Kan ikke gennemskue det..
Hilsen Linda